Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Правила прийому до Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в 2020 році зі змінами

Structure-shadow копия.jpg

Кафедра філософії і педагогіки викладає нормативні дисципліни філософського та культурологічного змісту для студентів всіх спеціальностей у складі 3 докторів наук, 11 кандидатів наук
 

                       









Центр естетичного розвитку
(корп. 1, ауд. 119)

IMG_8242 - копия.JPGМетою Центру естетичного розвитку є формування у студентів технічного вузу естетичного мислення, культури душі й духу. Перший серед технічних вищих навчальних закладів, Державного ВНЗ "Національний гірничий університет" отримав справжній культурний Центр, навколо якого інтегрувалася, з одного боку, мистецьки обдарована молодь - майбутні гірничі інженери, менеджери й економісти, юристи й екологи, а з другого - зірки театрального й оперного мистецтва, провідні графіки й майстри народно-прикладного жанру, літературна й лінгвістична еліта Дніпропетровщини.

Звичною формою творчої самореалізації захопленої мистецтвом молоді Державного ВНЗ "Національний гірничий університет" сьогодні є виставки в Центрі естетичного розвитку студентських фото-робіт, вечори молодіжного поетичного слова, презентації експериментальних музичних альбомів, куди запрошуються друзі з інших вузів міста й батьки.

Завдяки Центру естетичного розвитку, відкриваються таїни особистих майстерень дніпропетровських живописців, Членів регіонального відділення Національної спілки художників України, творчі задуми дніпропетровських письменників, членів регіонального відділення Національної спілки письменників України. Серед найбільш вдалих арт-проектів останніх років – «Європейський вибір України : основні проблеми та перспективи», «Людина у дзеркалах мистецтв», «Муза свободи в обріях творчості».

Центр естетичного розвитку є камертоном у започаткуванні нових форм знаходження себе у творчості, зразком для багатьох вузів Дніпропетровщини у вмінні пробуджувати живий потяг до буття визначеного творчою грою уяви, в контрасті в позбавленим барв, 
споживацьким проживанням кожного дня в сірій повсякденності.

ЦЕР 204 - копия.jpg


Тим самим Центр виправдовує своє призначення - в кожну творчу студентську особистість впровадити ідею гармонійного поєднання технічної та гуманітарної освіти, як свідчення цілісної свідомості.






Лабораторія гуманної педагогіки
(корп. 1, ауд. 117) 
є науково-дослідницьким осередкомз проблем педагогіки вищої школи
  
Мета діяльності лабораторії - формування концептуальних засад гуманної педагогіки, як духовно-особистісного підходу в вищій школі, розробка практичних форм реалізації її основних ідей в сучасній університетській освіті України. 

Напрями діяльності:
○ вивчення та узагальнення теоретичної спадщини вітчизняної та світової гуманної педагогіки; 
○ створення ідеологічного підґрунтя гуманної педагогіки з урахуванням традицій та самобутності вітчизняної вищої освіти; 
○ формування духовно-особистістної педагогічної методології вищої технічної освіти; 
○ розробка новітніх методик викладання технічних дисциплін, відповідно запитам цілісної освіти та університетського рівня знань на підставі гуманітарно-технічного інтегрування; 
○ проведення наукових конференцій, круглих столів, конкурсів, студентських робіт з проблем гуманної педагогіки; 
○ створення бібліотеки гуманної педагогіки; 
○ проведення міжвузівських методично-теоретичних семінарів з питань гуманної педагогіки.
 
ЛГП .JPG


Виступ академіка РАПН, докт. філософії  
Ш.А. Амонашвілі (м. Москва)  на Всеукраїнських читаннях "Гуманна педагогіка в вищій школі".











Вгору

Правила прийому до Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в 2020 році зі змінами

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт