Напрями діяльності соціально-психологічної служби:
1. Психологічна діагностика (індивідуальна та групова) — соціальне і психологічне вивчення студентів, викладачів і співробітників, психічного розвитку окремих студентів, визначення причин, що ускладнюють особистісний розвиток, навчання та взаємини в колективі; проведення досліджень з актуальних проблем, які виникають у навчальному процесі;
2. Індивідуальне консультування з метою надання психологічної підтримки та допомоги у кризових життєвих ситуаціях, самопізнанні, вирішенні особистісних проблем, налагодженні стосунків, особистісному розвитку, формуванні соціально корисної життєвої перспективи.
3. Психокорекційна та розвивальна робота – здійснення психолого-педагогічних заходів для усунення відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці серед студентів із застосуванням методів психокорекції та загальної психотерапії (короткочасна позитивна психотерапія, когнітивно-поведінкова психотерапія, арт-терапія, тілесно-орієнтована психотерапія);
4. Профілактика – своєчасне попередження відхилень у становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктам у навчально-виховному процесі, формування навичок здорового способу життя; зменшення напруги та запобігання емоційному вигорянню у педагогічному процесі;
5. Корекційні психологічні групи – налагодження комунікації, формування навичок партнерського спілкування,розвиток упевненості у собі, створення психологічного клімату у колективі та командоутворення;
6. Організація та проведення психологічних тренінгів у вигляді групових тренінгових програм, коучінгу, ділових ігор;
7. Психологічна просвіта – підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу – студентів, викладачів, співробітників. Розробка та розповсюдження рекламно – інформаційної продукції про діяльність соціально-психологічної служби.
Основною метою діяльності соціально-психологічної служби є підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвиток і формування зрілої професійно орієнтованої особистості студента за умови збереження психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Завдання соціально-психологічної служби:
1. Надання психологічної допомоги студентам та співробітникам університету у складних життєвих ситуаціях;
2. Сприяння особистісному та професійному розвитку студентів;
3. Створення умов для формування мотивації до навчання, самовиховання і саморозвитку;
4. Формування у студентів та співробітників університету високого рівня психологічної культури;
5. Гуманізація стосунків у студентських і викладацьких колективах;
6. Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу, створення умов для реалізації особистості та її творчих здібностей;
7. Психологічне забезпечення профілактики конфліктів у студентському середовищі, психологічний супровід студентів, що потребують особливої уваги викладачів, профілактика загострення особистісних проблем та формування девіантної та адиктивної поведінки.
Принципи роботи:
- Етичне ставлення до учасників процесу;
- Повага до практичного матеріалу клієнта та усіх, кого стосується робота;
- Конфіденційність (не поширення відомостей, отриманих у процесі психологічної діагностики або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди людині або її оточенню).
Контакти:
Кабінет практичного психолога – корп.11, ауд.1
Години прийому: вівторок 13.00-16.00,
четвер 13.00-17.00
На головну