Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
Філософія культури
Шабанова Ю.А.
Підручник / Ю. О. Шабанова. – Дніпро : ЛІРА, 2019. – 240 с. 
Підручник із філософії культури містить базові теми з метатеоретичного осмислення феномена культури. У виданні подано історико-філософський огляд культурфілософських учень, основні погляди філософів, культурологів, етносоціологів на базові закономірності становлення та розвиток культури, її традиційні та нетрадиційні форми, аристократичні та демократичні прояви в соціокультурному просторі, особливості міжкультурних комунікацій та шляхи сучасного діалогу культур. Викладення матеріалу супроводжується численними виносками щодо пояснення специфічної термінології та використаних першоджерел. До кожної теми подано список літератури та контрольні запитання. В Додатку підручника пропонується глосарій із філософії культури, а також культурфілософська стаття автора.

Философия и музыка: место встречи – человек
Шабанова Ю.А.
Монография/ Ю.А. Шабанова. – Днепр : ЛИРА, 2017. – 172 с. 
Книга посвящена исследованию феномена музыки в контексте философии целостности. Проанализирован музыкальный аспект творчества А. Шопенгауэра, А. Скрябина, П. Флоренского, наследие которых представляет эволюционный этап в становлении философии музыки. Рассмотрены феномены музыки, культуры, философии как смыслового пространства становления Человека-Духовного.

Теософия: история и современность
Шабанова Ю.А.
Монография. – Харьков: ФЛП Панов А. Н., 2016 — 198 с.
 Книга посвящена осмыслению сути теософии, а также творческого наследия представителей теософского учения. Раскрывается специфика и содержание теософии в историко-философском контексте и культурном пространстве Востока и Запада. Аналитически подана биографическая информация о Е.П. Блаватской и членах её семьи, а также выдающихся зарубежных и отечественных теософах. Представлены история и идейные основы Международного теософского движения от его основания до современности. Книга содержит иллюстрации и широкий спектр философской, теософской, культурологической библиографии.

Історія філософії: сучасні комунікативні вчення 
Навч. посібник / Ю.О. Шабанова, І.А. Яременко, Н.Ю. Тарасова. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 120 с. 
Розглянуто основні напрями сучасної філософії, специфіку та зміст комунікативних вчень, визначено сфери їх застосування в контексті етики дискурсу в сучасному соціумі. Сформульовано навчальні цілі змістових модулів, які чітко окреслюють навички та уміння бакалавра гірництва. 

Словник новітніх освітянських термінів і понять

Довід. видання / І.І. Козинець, Ю.О. Шабанова; М-во освіти і науки України, НТУ «Дніпровська політехніка». – Дніпро : НТУ «ДП», 2021. – 69 с.
 Зміст видання відповідає чинним нормативно-правовим актам, що стосуються освіти й науки в державі. Підготовлено з метою сприяння поширенню педагогічних знань серед стейкхолдерів Національного технічного університету "Дніпровська політехніка" та працівників освітніх закладів різних рівнів. Містить актуальні терміни й поняття, що використовуються в освітньому процесі відповідно до вимог чинного законодавства. Рекомендовано в підготовці магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», студентів магістратури всіх спеціальностей, а також у діяльності науково-педагогічних працівників і педагогів для підвищення рівня професійної майстерності.  

Man and society in the dimensions of socio-cultural transformation

Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. 304 p.

Philosophy and values of the modern culture
Сollective monograph / М. H. Bratasiuk, O. Yе. Gomilko, A. A. Kravchenko, V. V. Poliuha, etc. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2019. – 176 p.

Світове значення духовного спадку Олени Петрівни Блаватської
Матеріали щоріч. наук. міждисциплінар. конф. «О. П. Блаватська та сучасність», 24 вересня 2021 р. м. Дніпро / наук. ред. О. В. Аліванцева, Ю. О. Шабанова. Дніпро: ЛІРА, 2021. 104 с.
Надано тези доповідей учасників щорічної наукової конференції «О. П. Блаватська та сучасність», що проходила 24 вересня 2021 року в м. Дніпро. Тематика конференції 2021 року: «Світове значення духовного спадку Олени Петрівни Блаватської». В доповідях науковців з України та США подано філософські та теософські дослідження щодо світового значення творчої спадщини О. П. Блаватської.

Трипільська орнаментика як феномен доісторичної культури
Годенко-Наконечна Олена Петрівна
Студії мистецтвознавчі - 2016. - Число 2. - С. 6-13.

КИТАЙСЬКИЙ СИМВОЛ ТАЙ -Ц ЗИ ТА СИНУСОЇДНІ ГРАФЕМИ ТРИПІЛЬСЬКИХ ОРНАМЕНТІВ (символіко-космогонічні та графічні зіставлення)

Годенко-Наконечна Олена Петрівна

"МАМАЇ" ВОЛОДИМИРА НАКОНЕЧНОГО

Годенко-Наконечна Олена Петрівна
 
З ІСТОРІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ ОРНАМЕНТИКИ ТРИПІЛЬСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Годенко-Наконечна Олена Петрівна

Історія української культури.

Шабанова, Ю.О., Тарасова, Н.Ю., Дичковська, О.Я.
Навчальний посібник для студентів усіх Ш 12 спеціальностей денної та заочної форм навчання / Ю.О.Шабанова, Н.Ю.Тарасова, О.Я. Дичковська. – Дніпропетровськ: , 2012. – 141 с.
В навчальному посібнику, відповідно до програми нормативної дисципліни «Історії української культури», розкривається соціально-історична специфіка становлення та розвитку української культури, особливості регіональних проявів головних рис української ментальності в різних формах культури, намічаються перспективи життєвої спроможності певних культурно-історичних надбань в сучасних умовах особистого та суспільного буття.
 
Why There Are Great Women Artists in Ukrainian Art. — К. : Publish Pro, 2019. — 224 p.

Texts by: Lidiia Apollonova, Kateryna Badianova, Lizaveta German, Halyna Hleba, Olena Hodenko, Tatiana Kochubinska, Kateryna Mishchenko, Vlada Ralko, Valeriia Schiller, Kateryna Iakovlenko, Tetiana Zhmurko
The book Why There Are Great Women Artists in Ukrainian Art marks one of the first attempts to tell the history of Ukrainian art through the lens of gender, covering the period from the end of the 19th century to the artistic experiments of the early 21st century. This story is made up of unknown pages from biographies of Ukrainian female artists, where one can see the names of those who have been forgotten or remain little known to the general public along with those of the key figures of Ukrainian art. 

Чому в українському мистецтві є великі художниці. — К. : Publish Pro, 2019. — 224 c.
Тексти: Лідія Аполлонова, Катерина Бадянова, Лізавета Герман, Галина Глеба, Олена Годенко, Тетяна Жмурко, Тетяна Кочубінська, Катерина Міщенко, Влада Ралко, Валерія Шиллер, Катерина Яковленко
Книжка «Чому в українському мистецтві є великі художниці» — одна з перших спроб розповісти історію українського мистецтва через гендерну оптику, починаючи від кінця ХІХ до мистецьких дослідів початку XXI століття. Ця історія складена з прихованих сторінок біографій діячок українського мистецтва, де поряд із визначними постатями можна побачити й імена тих, хто був забутий або маловідомий широкому загалу. 

Сучасні дослідження української культури

Видавнича серія кафедри україністики Варшавського університету та Прикарпатського національного університету Імені Василя Стефаника. - Том X. -  Варшава – Івано-Франківськ 2015.
Спектр сучасних досліджень української культури настільки ж широкий, як і коло питань, охоплених цим поняттям. У матеріалах, що увійшли до монографії, досліджується фолькльор, непрофесійне мистецтво (так зване наївне мистецтво), розглядаються питання розвитку архітектури та живопису, а також зв’язок між культурою і літературними текстами, наративи народної творчості і проблеми сучасного мистецтва.

Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтва
Мат. Міжнароднай навук.- практ. канф. (20–21 лістапада 2014 г., г. Мінск) / уклад. Ю. В. Пацюпа; гал. рэд. А. І. Лакотка; Цэнтр даследаванняў беларускай культуры, мовы і літаратуры НАН Беларусі. – Мінск : Права і эканоміка, 2014. – 524 с. ISBN 978-985-552-433-6. У зборніку змяшчаюцца даклады ўдзельнікаў Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі «Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтваў», якая адбылася 20–21 лістапада 2014 года ў г. Мінск.
Публікуюцца даследаванні ў галіне архітэктуры, выяўленчага і дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, тэатразнаўства, музыкі, кіно, экранных відаў мастацтва. Разглядаюцца актуальныя задачы сучаснай культуры і захавання нацыянальных культур і гістарычна-культурнай спадчыны ў сучасных умовах. Кніга адрасуецца мастацтвазнаўцам, этнолагам, фалькларыстам, усім, хто цікавіцца традыцыйнай беларускай культурай.

Основи теорії гендеру: юридичні, політологічні, філософські, педагогічні, лінгвістичні та культурологічні засади
Колектив авторів: Наливайко Л. Р., д-р юрид. наук, проф. (загальна редакція); Грицай І. О., канд. юрид. наук, доц. (головний редактор); Скиба Е. К., д-р філос. наук, доц.; Маркіна Л. Л., канд. пед. наук, доц.; Ядловська О. С., канд. іст. наук; Царьова І. В., канд. філол. наук; Мороз В. Я., канд. філол. наук, доц.; Годенко-Наконечна О. П., канд. мист
Монографія / кол. авт.; ред. Л. Р. Наливайко, І. О. Грицай. — К.: «Хай-Тек Прес», 2018. — 348 с.
У монографії висвітлюються актуальні питання формування та розбудови гендерної теорії, мовленнєві питання вираження гендерних ідентичностей на сучасному етапі суспільства, політологічні проблеми гендеру, історико-культурологічний аналіз фемінінності та маскулінності, основи формування та виховання гендерної толерантності в освітніх закладах. Матеріали друкуються мовою оригіналу в авторській редакції. Видання адресоване педагогам, науковцям, аспірантам, студентам та усім, хто цікавиться проблемами історією теорії гендеру.
 


Шабанова2019_финал.jpg
Шабанова Ю.О.Філософія культури / Підручник. - Дніпро : ЛІРА, 2019. - 240 с.

Підручник із філософії культури містить базові теми з метатеоретичного осмислення феномена культури. У виданні подано історико-філософський огляд культурфілософських учень, основні погляди філософів, культурологів, етносоціологів на базові закономірності становлення та розвиток культури, її традиційні та нетрадиційні форми, аристократичні та демократичні прояви в соціокультурному просторі, особливості міжкультурних комунікацій та шляхи сучасного діалогу культур. Викладення матеріалу супроводжується численними виносками щодо пояснення специфічної термінології та використаних першоджерел. До кожної теми подано список літератури та контрольні запитання. В Додатку підручника пропонується глосарій із філософії культури, а також культурфілософська стаття автора.
Для студентів філософських, культурологічних і мистецтвознавчих спеціальностей, а також для усіх, хто бажає розширити своє уявлення про фундаментальні основи культурного буття.


21.02.2018 Шабанова Ю.А. (Монография)[9563].jpgШабанова Ю. А. Философия и музыка: место встречи – человек. Монография – Днепр: ЛИРА, 2017. – 172 с.
Книга посвящена исследованию феномена музыки в контексте философии целостности. Проанализирован музыкальный аспект творчества А. Шопенгауэра, А. Скрябина, П. Флоренского, наследие которых представляет эволюционный этап в становлении философии музыки. Рассмотрены феномены музыки, культуры, философии как смыслового пространства становления Человека-Духовного.



Shabanova2.jpg

Шабанова Ю.А. За гранью рационального. Иррациональная метафизика Артура Шопенгауэра и пути становления духовной культуры XIX -XX веков. – Дн –вск: НГУ, 2002. – 149с.

ІSBN 966-7476-75-8

Філософія Шопенгауера досліджується як ірраціональний різновид метафізики, якій притаманна гуманістична інтенція, що відображає багатий спектр історико-філософських ремінісценцій і актуалізується значною кількістю артикуляцій у філософському дискурсі кінця XIX -XX століть.

Призначено для студентів, аспірантів, викладачів історії філософії, а так само для всіх, хто цікавиться філософією.

Shabanova1.jpg

Шабанова, Ю.А.Теософия в ракурсе философского и социокультурного осмысления

Монограф. / Ю.А. Шабанова. – Д.: Национальный горный университет,2011. – 141 с.  

У монографії зібрано публікації та доповіді різних років, у яких автор аналізує феномен теософії з позицій філософського осмислення його суті, звертаючись до історико-філософського контексту й соціокультурних умов виникнення та розвитку цього напряму. Видання дозволить читачеві звернути увагу на поняття теософії і деякою мірою з’ясувати для себе його сутність в об'єктивному баченні історії становлення та сучасної трансформації. Ознайомлення з матеріалом монографії дозволяє сформувати в читача об'єктивний, ідеологічно неупереджений погляд на теософію в цілому, а також на спадщину Олени Петрівни Блаватської та її особистість як популяризатора теософських знань, засновника Міжнародного теософського товариства, автора фундаментальних теософських праць: «Таємна доктрина», «Викрита Ізіда», «Ключ до теософії».

Книгу адресовано філософам, релігієзнавцям, історикам, культурологам, а також усім тим, хто цікавиться теософією і шукає духовний сенс існування людини.

Shabanova3.jpg

Шабанова Ю.А. Трансперсональная метафизика Мастера Экхарта. В контексте развития европейской философии. Монография. – Дн-вск:НГУ, 2005. – 238 с.  

У книзі представлено дослідження трансперсональної метафізики (філософської містики) німецького богослова XIVстоліття Майстра Екхарта, засновника напрямку «німецька містика», що вплинув як на розвиток німецької класичної філософії, так і на ірраціоналістичні вчення європейського дискурсу XIX –XX століття. На основі німецьких та латинських текстів Екхарта розкривається онто-гносеологічні й антропософські основи його вчення, що несе сучасні й свідомості продуктивні ідеї духовного розвитку.

Робота призначена для фахівців в області історії філософії (середньовічний період), метафізики й антропології, а так само для всіх, хто шукає сенс існування в духовних джерелах світобудови.

Gromov.jpg

Громов В.Є. Смысл и границы человеческой духовности// Философско-культурологическое эссе-Днепропетровск, НГУ, 2005.

У книзі досліджується проблема, що стала особливо актуальною в умовах розвитку споживацької цивілізації. Мова йде про духовність, розуміння якої характеризується зараз значним розкидом думок чи навіть повною сваволею і необов’язковістю. Пошуки духовних основ у життєдіяльності людини автор зв’язує з філософським трансценденталізмом і онтологічним розумінням природи свідомості. Свідомість не є продуктом матерії, вона укорінена в бутті як фундаментальний і первинний аспект Абсолютного. Це споконвічна онтологічна обставина лежить в основі метафізичної відповідальності духовно орієнтованої людини, яка усвідомлює необхідність виходу за межі матеріалістичного світогляду й обумовленості та акцентує свої смисложиттєві ідеали не на антропоцентричному служінні самому собі, а на служінні Творцю, тобто на справах підпорядкованих ідеї гармонії світового цілого.

Автор прагне показати, що сама можливість і необхідність духовного життя людини продукується з джерела його творчої суб’єктивності, що містить у собі момент Абсолютного, «божу іскру».

Автор думає, що духовність є справою вільного внутрішнього розсуду особистості і не може бути тягарем зовнішнього обов’язку. Ясно тільки, що бездуховне, споживацьке суспільство не має перспективи перспективи порятунку не тільки на «небесах», але і на екологічно стражденному тілі нашої планети.

Книга може бути корисною для молоді, усім, хто цікавиться духовними питаннями, а також філософам, культурологам, релігієзнавцям.

prihodko2.jpg

Приходько В.В., Прокопенко В.І., Малий В.В., Шереметьєва І.В., Шабанова Ю.О., Шаповал В.А., Кармазіна Л.Л. Теорія організації: навчальний посібник //за ред.. І.В.Шереметьєвої-Дніпропетровськ, НГУ, 2011

Зміст видання відповідає освітньо-професійній програмі підготовки магістрів за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» (за Переліком 2010 Галузь знань 1801 Специфічні категорії, спеціальність підготовки 18010013) (галузевий стандарт вищої освіти України ГСВО ОПП 8.18010013-04), зокрема – програмі дисципліни «Теорія організації».

Розглянуто загальні поняття функціонування організації, основні процеси управління організацією, сутність організаційного проектування, узагальнено досвід проектування ефективних організацій, розглянуто підходи до побудови ефективної структури організації з використанням методів управління проектами, викладено основні положення сучасних інформаційних технологій управління організацією, теоретичні підходи до формування та практичні методи оцінювання ефективності діяльності організацій.

Сформульовано навчальні цілі змістових модулів, які окреслюють навички та уміння магістрів з управління адміністративною діяльністю.

Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що вивчають дисципліну «Теорія організації».

prihodko3.jpg

Бєлих С.І., Приходько В.В., Малий В.В.,Рибковський А.Г. Системні основи управління проектами у фізичній культурі і спорті: Монографія-Донецьк, 2009

У монографії подано основні теоретичні положення та практичний досвід вітчизняних і зарубіжних дослідників управління проектами в галузі фізичної культури і спорту. Видання покликане привернути увагу до особливостей менеджменту, які продемонстровані на прикладі розробки масштабних проектів, зокрема підготовки міст України до чемпіонату Європи з футболу 2012 р.

Адресовано студентам освітніх рівнів «спеціаліст» і «магістр» вищих навчальних закладів, які вивчають гуманітарні та інші дисципліни за вибором ВНЗ, а також науковим співробітникам та викладачам.



prihodko4.jpg

Приходько В.В., Вікторов В.Г. Педагогічний контроль у вищій школі: Навчальний посібник/Заг ред.. і передмова В.В.Приходька-Дніпропетровськ, НГУ, 2009

Зміст посібника відповідає навчальній програмі нормативної дисципліни «Педагогічний контроль у системі освіти» підготовки магістрів напряму 8.0000. Специфічні категорії за спеціальністю 8.18010021 Педагогіка вищої школи. Як стрижень педагогічного контролю розглядаються особливості формування й управління навчальною діяльністю студентів. Посібник охоплює широкий спектр питань педагогічної діагностики і контролю у вищій школі, які дозволяють повною мірою враховувати вимоги діючого Закону України «Про вищу освіту» щодо комплексного формування студентів як спеціалістів. Містить результати власних наукових досліджень на тему вдосконалення системи педагогічної діагностики у вищій школі.

Навчальний посібник написаний також на допомогу викладачам ВНЗ і студентам магістратури інших спеціальностей, які вивчають дисципліни «Педагогіка вищої школи», «Методика викладання у вищій школі», тощо.

prihodko5.jpgПриходько В., Бочелюк В., Шевяков О., Малий В.
Педагогічна антропологія і вища школа: Навчальний посібник. – Дніпропетровськ: Пороги, 2008. – 350 с.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів освітнього рівня «магістр» вищих навчальних закладів (лист Міністерства освіти і науки України від 14.01.2008 № 14/18-П81).

Розкрита тема відповідальності сучасної вітчизняної вищої школи не лише за якісну фахову підготовку майбутніх спеціалістів, але й за формування випускників моральними, свідомими і діяльними громадянами. Для цього потрібно передусім забезпечити становлення нової плеяди викладачів як педантропологів, що оволоділи основними положеннями філософської, християнської та педагогічної антропології, знають, за рахунок яких дієвих педагогічних впливів та уміють на практиці успішно розв’язувати цю складну світоглядну задачу.

Навчальний посібник містить методологію і теоретичні положення, концепції та ідеї, а також педагогічні технології й методичні прийоми, творче опанування якими сприятиме становленню викладачів вищих закладів освіти, як практикуючих педагогів-антропологів. Адже, педантрополог, це передусім зрілий педагог, що бере безпосередню особисту участь у моральному виборі та самовизначенні студентської молоді, взятті нею власної відповідальності за самостійно усвідомлений і вільно обраний життєвий шлях. Подані також відомості про сутність явища педагогічної антропології, як системи відповідних поглядів, ідей і практик, що сприяють переведенню студентів у позицію людини, яка докладає значних і систематичних зусиль задля розгортання і підтримання навчальної діяльності і власного різнобічного розвитку. Відтак, опанування молодими інтелігентними людьми своєю життєдіяльністю забезпечуватиме подальше ствердження громадського суспільства в Україні.

Навчальний посібник призначений для студентів магістратури, які вивчають курс дисциплін з педагогіки і психології вищої школи. Він може бути корисним викладачем різних дисциплін, що працюють на первинних посадах у вищих навчальних закладах, а також викладачам гуманітарного циклу, у тому числі релігієзнавства, педагогіки вищої школи, методики викладання у вищій школі, основ психології тощо.

Shevchenko.jpg Шевченко С.О. Державно-громадське управління якістю вищої освіти в Україні: теоретико-методологічні засади та механізми практичної реалізації-Дніпропетровськ, НГУ, 2011

Присвячена науковому обґрунтуванню формування в Україні державно-громадського механізму управління якістю вищої освіти, дослідженню генези та методологічних засад управління якістю вищої освіти.

Розкрито механізми державного та громадсько-професійного управління якістю вищої освіти, що застосовуються в країнах світу, їх інструментальне забезпечення, визначено завдання органів державного управління вищою освітою в умовах інтеграції України до єдиного європейського простору вищої освіти.

Видання розраховане на керівників органів державного управління вищою освітою та вищих навчальних закладів, працівників незалежних професійних і громадських утворень з ліцензування, акредитації, оцінювання якості вищої освіти, аналітиків та експертів сфери публічного управління.

Адресується науково-педагогічним працівникам інститутів Національної академії державного управління при Президентові України, докторантам, аспірантам, керівникам центрів підвищення кваліфікації державних службовців для розробки науково-методичного забезпечення зі спеціальності «Державне управління у сфері освіти».

Дослідження може слугувати реалізації навчальних програм зі спеціальностей «Управління загальноосвітніми навчальними закладами», «Педагогіка вищої школи» та ін.

приходько.jpg

Вілянський В.М., Висоцька О.Є., Приходько В.В. Будівництво власного здоров я: від філософії до практики: навчальний посібник/ заг ред. О.Є,Висоцької- Дніпропетровськ, НГУ, 2011  

Розкрито тему відповідальності сучасної вітчизняної вищої школи не лише за якісну фахову підготовку майбутніх спеціалістів, але пілкуються про власне здоров’я. Для розв’язання цієї проблеми, у першу чергу, потрібно забезпечити становлення нової плеяди викладачів, які самовизначаються як педантропологи. Формуючи будівничих власного здоров’я, вони мають оволодіти основними положеннями філософської, християнської і педагогічної антропології, знати за рахунок яких дієвих педагогічних впливів на практиці розв’язувати цю складну світоглядну задачу. Вони повинні також націлювати студентів на набування різнобічної освіти, не зведеної лише до професійної підготовки відповідно до обраної спеціальності.

Призначений для студентів бакалаврату, які опановують дисципліну «Фізичне виховання». Посібник буде корисним також викладачам, які працюють на первинних посадах, у тому числі викладають предмети гуманітарного циклу (релігієзнавство, цикл дисциплін педагогіки і методики викладання у вищій школі, психологію тощо.

IMG_0008.jpg

Пазиніч Ю.М. Психологія: навчальний посібник / Ю.М. Пазиніч, Т.М. Калюжна. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 156 с.
ISBN 978 – 966 – 350 – 374 – 5

Рекомендовано Міністерством освіти та науки, молоді та спорту України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1/11-5651 від  06.07.2011).
Наведено основні теоретичні положення і проблеми психології, розглянуто загальні питання про природу і розвиток психіки людини, про формування особистості, її психологічну структуру, про сутність і характеристику пізнавальних та емоційно-вольових процесів, про основу спілкування і конфліктології. Головні положення з основ психології систематизовано згідно з навчальною програмою та подано у вигляді опорних конспектів, методичних матеріалів та методик з метою виявлення індивідуальних якостей студентів.
Призначений для студентів вищих навчальних закладів.

Шабанова, Ю.О. Системний підхід у вищий школі

Підруч. для студ. магістратури/ Ю.О. Шабанова; М-во освіти і науки України; Нац. гірн. ун-т. – Д.: НГУ, 2014. – 120 с.

Надано повний обсяг змістовного забезпечення нормативної
дисципліни «Системний підхід у вищій школі» навчального плану підготовки
магістрів за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». Розглянуто загально-
теоретичні положення систематологіі та їх застосування в якості системної
методології в педагогіці. Адаптовано методологічну та інформаційну базу
Закона «Про вищу освіту» (від 01.07.2014 № 1556-VII) для визначення специфіки, структури, характеристик та параметрів вітчизняної вищої освіти. Представлено сучасні доробки освітянського простору щодо інтегрованості, міждисциплінарності, трансдисциплінарності та синергійності як перспективних напрямків системного підходу у вищій школі. Підручник рекомендовано студентам магістратури всіх напрямків підготовки, а також науково-педагогічним працівникам вищої школи для підвищення рівня педагогічної майстерності.



 




Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт